Termékeink  
Termékeink  
Regisztráció
Hogyan tudok rendelést leadni a tortadecor.hu web áruházban?

Amennyiben Ön a web áruházunkban a kiválasztott terméket elektronikus úton meg szeretné megrendelni, nincs más teendője, mint regisztrálni oldalunkon. A megrendelések leadása a tortadecor.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatást és visszaigazolást a tortadecor.hu szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. Regisztrációt követően ön nemcsak rendelést tud leadni, de nyomon is tudja követni, hogy a megrendelt termékek éppen milyen státuszban vannak.

Miért nem tudok a regisztrációt követően a felhasználó nevemmel és jelszavammal bejelentkezni?

Regisztrációját követően a rendszer kiküld az Ön által megadott e-mail címre egy aktiváló kódot, mely segítségével véglegesíteni tudja a regisztrációját. Kérjük, ellenőrizze, hogy ezt a lépést megtette-e. Nincs más dolga, csak a visszaigazoló e-mailben található linkre kattintani. Kérjük, ellenőrizze az itt szereplő adatokat.

Foglaltnak jelzi az e-mail címemet az oldal?

Megeshet, hogy elgépelési probléma adódott. Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy korábban nem regisztrált-e az oldalunkra. Az Ön e-mail címét a rendszerünk elmentette, kapnia kellett erről egy visszaigazoló levelet, melyet az Ön által megadott e-mailcímre küldtünk ki. Kérjük, ellenőrizze ezt az üzenetet!

Elfelejtettem a megadott jelszavam mit tegyek? 

Abban az esetben, ha időközben elfelejtette a jelszavát, kérjük, a „bejelentkezés” oldalon kattintson az „Elfelejtett jelszó” gombra. Ekkor az Ön által regisztrált e-mail címre elküldjük jelszavát. . Jelszavát bármikor módosíthatja a belépést követően. Bejelentkezve a „Fiókom”/”Személyes Adatok” oldalon a „Szerkesztés” gombra kattintva a lap alján találja meg a jelszó megváltoztatására szolgáló mezőt. Amennyiben így sem tud bejelentkezni, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a regisztrációt követően az aktiváláshoz szükséges levél?

Kérjük, ellenőrizze a levélszemét vagy ’Spam’ megnevezésű mappájában is a levelet. Amennyiben itt sem találja meg a visszaigazolásunkat, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
 

vissza